Dermatologi de evitat: Alexandru Tătaru, Rodica Cosgarea, Remus Orășanu

Duelul impostorilor în dermatologia clujeană

Alexandru Tătaru este un dermatolog clujean foarte slab pregătit profesional care ar trebui evitat atunci când aveți probleme  de sănătate de natură dermatologică și sunteți în căutarea unui doctor bun pentru diagnostic și tratament.

Imagini pentru prof. dr. alexandru tătaru

Omul pune dagnostice eronate iar pentru tratament recomandă medicație care nu corespunde patologiei.  Deși s-a vrut a fi un continuator al dermatolgiei practicate de Coriolan Tătaru,  medicul Alexandru Tătaru este un REBUT!

Clinica de Dermatologie din Cluj

Carierist ferorce n-a ratat nici o ocazie de a profita de brandul familial, s-a cocoțat fără a avea vreun merit în facultatea de medicină de la UMF  Iuliu Hațieganu, călcând pe cadavre. 

E de notorietate bătaia lui Alexandru Tătaru cu dermatoloaga Rodica Cosgarea, cu care s-a fugărit pentru șefia clincii de Drematologie de la Spitalul Clinic Județean Cluj, în joc fiind interese, ceva prestigiu și evident resurse. Rodica Cosgarea a rămas cu ce nu a uitat de pe vremea când  a terminat facultatea. Properitatea, vilele, averea, mariajul cu o.r.l.-istul Marcel Cosgarea au devenit pricini pentru care nu se mai împacă bine cu CARTEA. Atât Rodica Cosgarea cât și soțul ei Marcel Cosgarea se comportă de o manieră care lasă impresia că spitalul e moșia lor,  mai cu seamă caă au și atuu-rile de profesori universitari. Marcel Cosgarea, seful Sectiei de Otorinolaringologie, deține două apartamente, două case,  o vilă și o casa de vacanță, un autoturism Suzuki si unul BMW din 2005 iar în conturi are peste 600.000 de lei in conturi.  La acestea se adaugă venituri soției sale, Rodica Cosgarea, șefa Sectiei de Dermatovenerologie care câștigă de la Spital 2.900 de lei pe luna, iar de la UMF peste 6.200 de lei lunar. Din alte surse a mai incasat 93.000 de lei.

Imagini pentru remus orasan

 

Dintr-o poveste cu proprietati, conturi grase în bancă si venituri impresionante de la Universitatea de Medicina și din cabinetele sale private face parte și Remus Orășan.

Imagini pentru remus orasan

Superifical cu gândul permanent doar la loz, nota bene, că percepe 100 de lei pe consultație, Remus Orășan nu se complică cu simptomatologia, nu ascultă pacienții, pune diagnoticul aiuristic și fușerește orice atitudine terapeutică.

Imagini pentru remus orasan

Iată doar un caz  din numeroasele situații ale pacienților care au avut de-a face cu acești docotri ai banului. Căe Cosgarea, că e Tătaru  ori Orășan tot impostură se cheamă. Sfatul cel mai bun -…evitați-i!

„Acum vreo 3 ani mi-au aparut niste pete mari rosii pe corp (mai exact pe fund si spatele piciorului stang).

Asa ca m-am dus la Orasanu care mi-a pus numai uitandu-se la pete ceva diagnostic (oarece boala de piele, nu mai stiu exact cum ii zicea el) si mi-a dat ceva creme si pilule (pilulele erau cortizoni).

Eh, intr-o saptamana/ 10 zile (adik pana la urmatoare consultatie) mi-au aparut petele si in alte zone ale corpului. El m-a facut sa le iau in continuare. Si dupa vreo 3 saptamani de tratamente in care treaba se agrava m-am dus in alta parte. La Cosgarea!!!!

Care mi-a pus diagnosticul de infectie la baza firelor de par si mi-a dat antibiotice inainte sa-mi recolteze din petele alea care erau deja cu ceva lichid in ele. Si normal ca pe cand mi-au recoltat din bube n-a iesit nimic la laborator ca deja eram dopata cu antibiotice (cura de cal, nu alta).

Imagini pentru dermatologie cluj
Intre timp imi aparusera si in zona pubiana tin sa va zic. Si s-a apucat femeia (Cosgarea) sa-mi zica ca trebuie incizate ca sa iasa puroiul si apoi sa-mi pun ihtiol pe bube ca sa traga tot afara. Eh, s-am facut-o si pe asta. Si treaba se tot agrava. Finalul povestii Cosgarea a fost cand m-a chemat la spital sa-mi dea ceva mai tare (Gentamicina). Si eu aveam examen de la 10. Si ma duc la spital dimineata, imi face injectia si ma lasa sa plec. CU MASINA!!!!

Si noroc ca aveam examen in centru, deci aproape de spitalul de dermatologie, ca pe cand m-am dat jos din masina imi era rau, pe cand am ajuns la scoala eram alba ca varul la fata si ma treceau toate naduselile (frisoane putin spus ca aveam).

S-a dus o colega sa-mi ceva dulce si alta statea cu mine sa ma linistesc ca inima imi batea de sa-mi sara din piept. Sincer, noroc cu examenul, ca m-am pus pe scaun si m-am concentrat doar la subiecte (era o materie care chiar imi placea). Eh, dupa ce am povestit experienta avuta mi s-a spus ca am facut o reactie alergica la ceva, probabul la gentamicina… adica puteam dracului sa mor ca mi-a facut desteapta aia de doctorita un antibiotic pe care nu-l mai facusem niciodata si de care se stie ca provoaca reactii alergice. Sunt asistente care numai in spital fac injectie de asta si apoi te tin sub supraveghere.

Rodica Cosgarea, dermatolog Cluj-NapocaBun, si de atunci n-am mai calcat pe la dna Cosgarea. Am lasat-o in pace cu tratamentele ei cu tot si cu poezia medicinei numita dermatologie, dupa cum chiar medicii spun si am ajuns la un chirurg care mi-a spus de cum m-a vazut… fata, asta e ceva pe baza de imuno-deficienta. S-apoi m-a trimis la un coleg de-al lui care s-a uitat la mine si la analize si a zis ca dermatologii la care am fost sunt tampiti si ca ma puteau omori.

Imagini pentru rodica cosgarea cabinetSi, in esenta, pot sa va spun ca am avut zona zoster, pe baza de imunodeficienta (lipsa anumitor vitamine pentru ca 3 ani am fost vegetariana) si ca initial s-a manifestat asa cum se manifesta boala asta (adica pe traiectul unui nerv), insa de la cortizoni s-a extins pe mai multi nervi si pe ambele parti ale corpului si tratamentul care m-a scapat de asta, dupa 3 luni de antibiotce si tot felul de alte minunatii de care nu m-ai vreau sa-mi aduc aminte a fost PUDRA DE TALC si incet, incet, reintrodusa carnita in alimentatie.

ASA CA FETELOR, dupa experienta avuta pentru o problema nu grava, dar pe care ei au tratat-o cu neseriozitate, sfatul meu… FUGITI de dermatologi clujeni cat vedeti cu ochii. Toti medicii cu care am discutat, si avem destule cunostinte, si-au spus parerea despre dermatologi. Si nu e una buna!!!”

http://www.stiridecluj.ro/social/profesorul-marcel-cosgarea-de-la-orl-cluj-a-refuzat-sa-consulte-un-pacient-iesi-afara-din-cabinet-aici-e-casa-mea-video

1 gând despre „Dermatologi de evitat: Alexandru Tătaru, Rodica Cosgarea, Remus Orășanu”

Lasă un răspuns

